A la darrera reunió del Consell Escolar es va decidir consultar a les famílies si volen tirar endavant un procés participatiu de revisió del nom de l’escola, donat que el nom actual fa temps que està sent qüestionat per un sector de pares que creu que no respon a l’ideari d’una escola pública, laica i democràtica.
La informació sobre el procés la farà arribar l’escola a les famílies a través dels nens.
A continuació hi ha els enllaços a uns vídeos penjats al youtube que animen a participar en el procés i que informen sobre els orígens del nom de l’escola, que va ser creada en el temps de la República i se li va canviar el nom durant la dictadura en acabar-se les obres de l’edifici on actualment es fan les classes d’educació infantil:
El nom del CEIP Bisbat d’Egara (versió breu)
Els origens del CEIP Bisbat d’Egara (última versió):




Animeu-vos a mirar els vídeos sobre els origens del nom de l’escola i el procés participatiu de revisió, són molt interessants!